pondělí 21. dubna 2014

O židli Tolix

Neptejte se mě proč, ale já prostě miluju tyhle židle. Naživo jsem je viděla v jednom Antiku ve Francii a kdybych tam nebyla letadlem, ale autem, tak už mám minimálně jednu doma, i kdybych jí měla mít celou cestu na klíně :)


zdroj
Tolix jsou plechové židle francouzského návrháře Xaviera Paucharda z r. 1934. Xavier Pauchard (1880-1948) byl průkopníkem pozinkování.
zdroj
Nejlepší jsou ty s patinou, ale nové kousky mají také nějaká ta pozitiva. Přinejmenším je to široký výběr barev.
zdroj
A sluší jim to prostě všude.
zdroj
Praktičnost jim také není cizí, jsou totiž stohovatelné.
zdroj
Doufám, že se mi jednou poštěstí...

6 komentářů:

  1. Jsou krasne:-* taky se mi moc libi. Maji je treba ve snel furniture v lodenici smerem na beroun;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže ve Snel budou asi krapet dražší, navíc za rok bych se do Francie měla dostat autem, tak snad na jednu našetřím ;) Jinak máš moc pěkný blog: dřevo, přírodní materiály, rukodělné výrobky "udělej si sám", tiskařské šablony, sloni <3, knihy, byt - lampy, zvířecí potisky a podlaha v předsíni <3, architektura. Prostě ráda ho sleduji - pohlazení pro mé oči.

      Vymazat
  2. Jsou skvělé! Taky bych jednu, nebo rovnou čtyři brala všema deseti :)

    OdpovědětVymazat
  3. jsou moc pěkný! ale nejvíc se mi líbí ta fotka, kde jsou v duhových barvách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z těch bych tak dlouho vybírala, až bych si nevybrala ani jednu, protože bych chtěla všechny :)

      Vymazat